Pages

Thursday, August 14, 2008

me n madz..

baru2 ni abg datang jumpa aku kat penang..tak sangka lak dia nak datang sebab dia bukan minat sangat nak duduk dalam bas 3-4 jam..hehe..demi orang tersayang,dia rela korbankan perasaan xminatnya tu semata2 tuk jumpa aku..hehe..

madz..lelaki yang aku kenali kat tempat praktikal...masa mula2 aku masuk kampeni tu,semua orang macam bolayan je dengan aku..tensen tul masa tu..then barulah aku tau nape jadi mcm tu..rupe2nya diorg semua ingat aku ade talian hayat dengan HR mulut muncung tu..hihi..mula2 kenal dia,dia agak kerek dgn aku..last2 aku kene duduk sebelah dia..dia masa tu diam aje sampai aku nak tegur dia pun aku kne pikir 2 3 kali..kebetulan ade akak marketing kat opis aku tu mintak tukar logo..masa tu la dia tanya aku kot2 aku nak wat keje tu...start dr situ la aku dah leh borak dengan dia..haha...

ni lah orang kata jodoh..puas aku cari di mana jodoh aku..rupenya xjauh pun..duk sebelah aku je..hehe..


thanks to abg yang sudi menceriakan hidupku semula..aku amat bahagia dengan kasih sayang mu itu..semoga abg menjadi insan terakhir dalam hidupku..amin..

1 comment: