Pages

Sunday, January 24, 2010

sakit rindu..

belum lagi ke Singapore aku dah rindu kat encik bakal suami..port klang - shah alam bukanlah jauh sangat pun..20 minit dah sampai..semalam dah jumpa tapi hari ni rindu balik..huhu..

esok aku dah fly ke singapore..isnin sampai sabtu..6 hari macam 6 tahun..eceh..ni la orang kate..makin dekat nak kawen makin menjadik2 rindunye kat dia..sabar2..sebulan lebih jek lagi nak jadi camni..

dia pun tengah demam sekarang ni.cian dia..bape hari ni asik kene hujan je..kadang2 risau gak bile time hujan tu..hati ni xberhenti2 doa dia selamat sampai ke tempat kerja dan selamat sampai ke rumah..risau..kalau dah terlalu risau tu,aku doa sampai nangis..entahla..dulu aku xde pun macam ni..tapi sekarang dah banyak berubah..aku dah terlalu sayang sangat kat dia..

satu ketika dulu,aku pernah terleka dengan perasaanku sendiri..aku nampak keindahan yang ada pada orang lain..sememangnya sebagai manusia,kita akan selalu di uji..dia sabar dan tabah dengan karenahku..aku yang selalu rasa tak puas hati dengan apa yang aku ada..tapi syukurlah..Allah telah sedarkan aku semula bahawa dia adalah mutiara yang aku cari selama ini..seorang lelaki yang aku impikan dalam hidup ini..dan,sampai sekarang,hubungan kami bertambah erat..nak2 lagi tinggal sebulan lebih je lagi kami akan menjadi suami isteri..huhuhu..syg sayang abang..

No comments:

Post a Comment