Pages

Thursday, August 26, 2010

alhamdulillah..

kini sudah 5 bulan aku bergelar isteri kepada incik suami..seronok dan indah walaupun ada salah paham sikit..biasalah tu..semua asam garam kehidupan..tapi,belum pernah lagi kitorang berperang besar..sebab incik suami memang soft spoken orangnye..memang jarang sangat dengar dia tinggikan suara melainkan dia marah anak buah aku,si AIman haritu..sampai aku pun kecut perut tengok adegan yang tak di sangka2 tu..jangankan Aiman,dengan aku2 pun terdiam takut...ahahhah...

alhamdulillah,aku pun bakal menjadi mama tak lama lagi..sekarang pun tengah mabuk2..asyik nak makan mangga muda je..lepas berbuka mesti aku cari mangga..mak mentua aku pun dah pos kan mangga untuk aku..kaw2 punye masam..incik suami kate,kalau suka makan masam2 nanti anak lahir muka manis jek...hehe..dia kata orang sabah punye petua..orang sini lak kate esok kuar anak muka masam..apa2 aje la..asalkan baby aku sihat..kan?






No comments:

Post a Comment