Pages

Tuesday, August 11, 2009

sebelum terlewat..

jika anda menyayangi seseorang..
ucapkanlah sebelum terlambat..
'aku sayang kamu..'
'aku cintakan dirimu..'

pagi2 anta la mesej..
jangan tunggu dia yang mesej kamu dulu..
ape la salahnye kalau kamu yang mula kan dulu..
tapi tu la..kadang2 kita lupe..
x perasan yang dia pun harap kite mesej dia..
susah sangat ke nak taip gud morning..pagi bos..
xsampai 5 minit pun..
tu pun susah ke?

dan kadang2..bile dah dapat mesej tu..
kita diam jek..
dia pun dok tunggu reply dari kita..
tapi kite buat derkk je..
ape nih..xpikir ke perasaan dia?
haisshhh...
benda nih pun leh wat topik gado..

jika kamu betul2 sayangkan dia..
izinkan saya bertanya..
kenapa kamu sayangkan dia?
kenapa ek..
mungkin sebab dia wangi..
mungkin sebab dia comel..
ape2 aje la..ikut sukati korang la..
bagi aku..
aku sayangkan dia tanpa sebab..
aku suke kan dia pun tanpa sebab..
yang pasti..
hati ku telah tertarik dengan dia..
macam ade magnet..(aku ade nampak ade remaja lelaki tuh pakai baju ade gambo anak ayam kene tarik dengan magnet..sangat comel..)
aku rasa serasi dengan dia..
selesa..bahagia..
kerana dia,aku keje balik kat Shah Alam
aku nak dekat dengan dia..
kengkadang jumpa kejap je..
rindu pun tak abes nak lepaskan..
kerana aku takut kehilangan dia..
aku ucap ' i luv u' hari2..
aku xtau macam mane nak cakap kat dia lagi..
aku sayangkan dia..

hari2 aku doa..
dekatkanlah hati ku dengan dia..
mudah2an aku akan bersama dengan dia..
mudah2an..

jadi sebelum kamu semua terlambat..
ucapkan la..supaya dia tau..
kita sayangkan dia..
kadang2 kita xleh bagitau nape kita sayangkan dia..
cume kita yang rasa..
so..gud luck pade sume..

No comments:

Post a Comment