Pages

Wednesday, May 12, 2010

mencari..

ya..aku masih lagi mencari2 keje yang sesuai dengan status ku sekarang ni sebagai isteri..aku nak cari keje yang more to office work..yang xperlu gi travel 2-3 hari seminggu sekali..leceh sikit bile dah kawen kalau kene travel selalu..cian kat incik suamiku..

semalam dah gi interview kat taman sentosa klang..post yang di tawarkan adalah planner..mungkin dia tengok aku ade experience dalam bahagian tu so dia cakap aku tersangatlah sesuai untuk position tu..hemm..baiklah..actually ade 2 post yang dia bagi..logistik atau planner..ape2 pun dia akan kol balik untuk panggil aku inteview dgn bos dia pulak..ermm..ok..

kalau boleh memang aku nak cari keje dekat2 umah aku je..malas nak keje jauh2..incik suami pun dah kate..paling jauh pun kat shah alam jek..huhu..

dan sekarang,aku masih lagi mencari..ade sape2 tau keje kosong area port klang x?

No comments:

Post a Comment