Pages

Sunday, May 2, 2010

today's menu

pagi2 lagi (pagi sgt ler..) aku dah bangun gi pasar dengan buah ati aku si incik suami..hari ni aku mau masak tom yam ayam..nyum2..

so,menu hari ini adalah tom yam ayam dan ayam goreng kunyit..hehhe...incik suamiku makan bertambah2 kerana kesedapan tom yam ayam ku itu..hehehe..sonok aku tengok dia makan bertambah2..

petang ni aku plan nak buat bubur kacang pulak..kalau ade durian lagi best..aku xde la pandai sangat pun masak2 ni..tapi bile tengok incik suami ku makan banyak, aku jadi minat nak belajar masak..tok guru aku yang paling terel sekali adalah mak aku la..before aku balik sabah hujung tahun ni, aku nak belajar masak ayam masak merah mak yang urmmphhh tu..nanti akuleh masak kat sane..hehe..(nak amik ati mak mentua la..hihi)

No comments:

Post a Comment