Pages

Sunday, December 27, 2009

27 Dis 2009

Pagi

Seawal pagi,aku dengan Madz dah bangun n bersiap2 sebab nak pergi airport ambil Ibi yang sampai jam 10 pagi dari Kota Kinabalu..sebelum pergi airport,kitorg gi ambil Adi dulu kat seksyen 7..

Jam 10.30 pagi baru kitorang sampai kat epot..terlewat sebab madz salah masuk jalan..so terpaksa pusing balik..

Lepas ambil Ibi,kitorang terus pergi ke Putrajaya..Ibi teringin nak gi Putrajaya.Di sebabkan Ibi dan Adi belum makan,Madz ajak gi Alamanda untuk makan..Kitorg makan kat McD..Madz belanja..hehe..

Tengahari

Lepas makan,kitorg jalan2 kat Alamanda..dah bosan jalan2 kat situ,kitorg gerak terus ke Masjid Putrajaya..jalan2 dan ambil gambar..tengah duk syok menikmati panorama kat situ tetibe hujan pulak..maka,berlari2 anak la kitorang masuk ke dalam kereta...

Destinasi seterusnya ke Bangi..Ibi kata nak gi beli barang kat shopping complex kat Bangi..ape tah nama dia tak ingat pulak..tapi sebelum tu,kitorg singgah kat jambatan wawasan...erkk....wawasan ke seri wawasan..huhu..lupe dah..sempatla jugak Adi dengan Ibi bergambar...tu pun ujan rintik2...

Petang

Lepas beli barang dekat Bangi,Madz ajak jumpa pakcik dia kat Serdang..after that,kitorang gi Mines pula...jalan2 lagi sebab Ibi tak nak balik UPM lagi..kawan2 dia belum balik katanye..biasalah..aku dulu pun macam tu..ikutkan hati memang xnak bagi mak abah balik awal lepas hantar aku kat USM dulu tapi sebab fikir diorang nak balik ke Klang semula,jadi terpaksalah aku merelakan..

kul 7 ptg,Madz hantar Ibi balik hostel ..tetibe aku terkenang saat2 indah masa aku praktikal kat Authentic Venture Sdn Bhd atau AV..kat situ lah aku kenal encik bakal suami aku nih..rindu tul saat2 manis masa mula2 bercinta dulu..

Sementara tunggu Adi anta barang kat bilik Ibi,aku dengan Madz borak2..mengimbas kenangan2 cinta kitorg..ehehe..Tak lama pastu Adi pun muncul..katanya dia cuma anta beg kat tangga je..ceh..ingatkan dia tolong bawa naik atas..kesian Ibi bawa beg naik tingkat 3..hmm..pastu ktorang pun gerak balik..tapi,aku rasa sedih tul masa tu..entahlah..sedih sebab anta Ibi balik..huhu..agaknya macam ni la mak aku rasa bile anta aku balik USM dulu..sedih sebab terpaksa berpisah..Lepas ni anta Adi pulak..hemm..lepas tu Madz..satu2 wat aku sedih..kenapa ek aku rasa macam ni..mungkin aku dah mula sayangkan mereka semua..sayangkan bakal keluarga aku..huhu...

adik2 iparku..akak mu ini sgt sayang sama kamu..semoga kita dapat hidup bersama dalam keluarga yg harmoni...ok..peace...

No comments:

Post a Comment