Pages

Wednesday, December 23, 2009

new life..

dah 2 minggu dah aku masuk keje baru nih..so far ok la..cuma time nak bace pasal anatomi mata tu yg wat mata aku tetiba macam nak collapse..ahahha...

yang paling syok sekali time kua gi jumpa client..huhu..kuar kul 11 pagi sampai petang...kalau habis awal,teruslah balik umah..ahahaha..xpun gi dating jap..huhu..

keje macam aku nih memang tak lekat kat opis..kua je la..elaun kete dia kasi rm900..kalau kua,dapatla elaun tu..kalau x kua,xdapat la..huhu...

aku masuk keje kul 8.30 pg..sampai kul 5.30 ptg..tapi aku kua umah kul 8.10 pg..huhu..best tul..xmacam keje dulu...dahla kene masuk awal..balik lak lambat..ade jek benda yg xsetel..maklumla keje kilang..tensen xabes2..asal balik keje je pening pale..mak aku la orang yang paling prihatin dengan aku..kadang2 dia tolong picit2 kepala nih bile aku pening sebab keje..Alhamdulillah,keje skrg ok sikit dari dulu..syukur pada Allah...

next month aku kene gi training kat singapore..seminggu..huhu..takut lak..ye la..sensorang..huhu..kalau ade orang teman kan best...tp,sape la yang nak teman aku kat sane..hemmm....

okla..hari pun sudah semakin lewat..aku ingin merehatkan badan ku dulu..esok nak keluar jumpa doktor2 mata lagi..ok.gud nite..

No comments:

Post a Comment