Pages

Thursday, December 10, 2009

New Job..

Sudah lama aku tak update blog ni..ya..memang sudah lama..
kerana kebizian aku yang ala2 YB nih menyebabkan aku takde masa nak coretkan ape2 pun kat sini..kesian blog aku nih..hurmm...
end month of november,aku telah mencipta sejarah lagi kat API..
aku resign lagi tuk kali ke 2..
tu pun setelah aku rasa telinga aku macam nak pekak sebab bunyi mesin pang pong pang pong x henti2 kat kilang tuh..(aku asik lupe jek nak pakai ear plug dowh..adehh..)
actually..banyak sebab nape aku benti..
sebab2nya adalah...jeng..jeng..jeng..

1- aku dah try jadi sorang planner..tapi aku rasa aku xboleh..bukan jiwa aku jadi planner kot..

2- sebab aku dah takde cuti nak gi intebiu mane2 job yang aku apply..asik kene tolak gaji jek..leceh..

3- sebab aku nak elakkan diri aku dari di kata orang..eceh.ceh..ayat macam bagus jek...

apepun..thanks to kawan2 API yang banyak bantu aku selama ni..

berbalik pada tajuk asal..minggu depan aku dah start keje baru..kampeni biomedical..aku kembali ke bidang asal aku..biomedical engineering..100% kene travel..awal2 lagi sudah diberitahu yang diorang akan hantar training samada kat hong kong or singapore...tapi xtau la bile..

aku harap..mudah2an aku dapat bina kerjaya aku kat kampeni nih..doakan aku sukses dalam kerjaya aku ok!nanti kalau aku dah kaye,aku boleh belanja korang makan..hehehe..

No comments:

Post a Comment