Pages

Tuesday, July 30, 2013

Cuti Raya AidilFitri 2013

Alhamdulillah..kampeni cuti dari 5 hb 8 sampai 12 hb 8 untuk raya AidilFitri ni..hooyeahhh!!!

Hmm..ape nak buat hujung minggu ni ye..dalam kepala ni cuma fikir nak buat Kek Marble dan Sponge cake..resepi pun dah ambil dah dengan akak tempat aku gi buat plate haritu..walaupun akak tu orang Cina tapi dia baik..dia ajar one by one macam mana nak buat kek yang sedap lagi marbeles tu..hehe..lagipun anak buah aku si Irfan dan anak aku memang suka makan kek..

Dan tadi kampeni aku kasi voucher Jusco RM 50 setiap orang..aku pun dah soping baju raya..so mungkin nak beli barang baby je guna voucher tu nanti..hehe..

Oklah..sempena dah nak habis bulan Ramadhan ni,aku nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Raya AidilFitri untuk semua..Salam sayang dari aku dan family..

No comments:

Post a Comment