Pages

Sunday, July 7, 2013

Jalan-Jalan di Tasik Shah Alam

    Lepas soping baju raya untuk hero2 aku haritu , aku ajak hubby suami gi jenjalan kat Taman Tasik Shah Alam..aku ingat nak naik bot itik yang kayuh2 tu..tapi bila tengok harga dia rm25 sejam terus tak jadi..hehe..last2 kitorang naik bot yang pusing tasik tu aje..baru rm6 sorang untuk dewasa..Ammaar tak kena bayar sebab kecik lagi..

   Lepas beli tiket kat kaunter dekat dengan food court tu, kitorang terus ke bot tu..sebelah food court tu aje pun..Ni lah 1st time aku naik bot pusing tasik Shah Alam ni..sebenarnya aku pun tak tau ade bot ni..hehe...incik hubby aku lagi la tak tau..



   Seronok jugaklah naik bot ni pusing tasik..angin sepoi2 bahasa je menyapa muka..aktiviti ni boleh dijadikan aktiviti keluarga masa hujung minggu..budget pun ciput je ..hehe..Oklah..Selamat berhujung minggu k..


No comments:

Post a Comment