Pages

Friday, October 31, 2014

MC lagi..

Kali ni bukan aku yang MC..tapi bos haku...katanya aku yang bagi virus sakit kat dia sampai dia demam..selsema dan batuk...hahahha...memang sebelum Deepavali haritu aku tak sihat..selsema sakit tekak..tu pun aku balik half day sebab dah tak larat..terus gi klinik panel dan dapat MC..aku masuk je keje tengok bos aku dah sok sek sok sek hidung dia..dah berjangkit la tu..mana taknya,meja aku dengan bos aku berdepan je..takde partition ape2..memang..tiap kali aku selsema, tak lama pastu dia pulak kena..hehehe..

kesian bos aku..dah 2 hari dah tak datang opis ni..tak dapatlah aku tengok dia tido tersengguk2 depan aku lagi hari ni..hihi..bos..bos...tu baru virus sakit selsema+demam+batuk..kalau virus cinta..haaaaa....lagi tah camane...kihkihkihkih...oh noooo...my heart only for my luvly husband...lelaki yang sangat memahami diriku ini..Insha Allah..cintaku hingga ke hujung nyawa...hehe..

No comments:

Post a Comment