Pages

Sunday, January 11, 2015

Kisah Tasik Biru..

Tasik Biru..
lama sudah aku tak mendengarnya..
tiba-tiba..
Tasik Biru muncul lagi..
mengingatkan aku pada seseorang..
yang menulis tentang kisah Tasik Biru..

Suatu ketika dulu..
aku mengikuti ceritanya..
mengenali tentang Tasik Biru..
dari setiap coretannya..
dan kata-katanya..

Tapi kini..
tiada lagi ku ikuti kisah si Tasik Biru..
dan si penulisnya..
sepertinya tiada ruang..
untuk bercerita tentang Tasik Biru..

Tasik Biru..
andai masa mengizinkan..
ingin sekali ku temui mu..
wahai si Tasik Biru..

-sekian-


4 comments:

  1. Salam. Hee saya ada ambil gambar Tasik Biru dibelakang rumah saya di Johor saja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke..nama tasik tu memang tasik biru?cantik tak?johor kat area mane?

      Delete
  2. si tasik biru di mana letaknya tasik mu itu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. actually,dulu saya follow blogger ni..dia buat cerpen tajuk tasik biru..saya pun tak tau kat mana tasik biru tu..bila google rupanya ada kat rawang dan johor..yang kat johor tu cantik sangat tempatnya..

      Delete