Pages

Tuesday, September 1, 2009

Layu di Hujung Mekar..by Rio



Lirik Layu di Hujung Mekar..

Haruskah ku terus melayani perasaan
Meski pun ku tahu itu hanyalah khayalan

Cintaku padamu haruskah aku teruskan
Kerana ku tahu dirimu sudah berteman

Tiada ertinya
Apakah akhirnya percintaan

Pohon cinta yang dulu mekar berbunga
Kini tandus tiada bermaya
Bunga cinta yang dulu mekar mewangi
Kini layu di pusara bumi

Tidak mungkin kembang lagi dan berseri..

---aku ingat lagi..ade sorang budak bawah umuq yang suke nyanyi lagu ni kat aku mase kat usm dulu..dah kawen dah budaknye..muge berbahagia hendaknya..(sampai aku abes usm pun xbertegur sape lagi..maaf,waktu tu aku xleh accept yang kamu itu budak bawah umuq..huhu..)---

---haruskah ku teruskan langkahku menuju cinta yang telah bertapak di hati ini?atau mengelak dan mengubah segala2nya yang telah ditakdirkan buat aku?kate sorang lecturer aku,Dr F..hidup ini umpama 1 program..yang ade flow diagram..ade 'Yes' dan 'No'..'Yes' if kite follow je takdir Allah dan 'No'..if kita cuba untuk mengubah takdir itu..ermm..masa dah semakin suntuk untuk aku terus berfikir...----

No comments:

Post a Comment