Pages

Monday, September 7, 2009

suratan atau kebetulan?

heran..aku lom penah jumpa orang yang nama mak n ayah dia same macam nama mak ngan ayah aku..ni la kali pertama aku jumpa..ejaan rumi memang ade lain sikit..tapi kalau di eja guna jawi..same aje..hehe..kebetulan barangkali..

tadi aku gi giant membeli barang2 untuk buat kek..dengar macam aku je yang nak buat kek..tapi sebenarnya mak aku yang nak buat..hehehe...pastu aku gi beli perfum utk bilik aku..mule2 wangi..pastu bile aku masuk bilik balik baunye xleh blah..terus aku letak kat luar bilik..aku rase macam nak letak kat dalam bilik air jek perfum tuh..huhu..

mate nih xmo tido lagi..mentang2 la esok cuti..cuti nuzul Quran..so,leh la jadi burung antu time2 cuti nih..sok aku ingat nak lepak umah je..layan anak buah aku main pop2 di siang2 ari bute..hehe..main tembak2 pop2..kengkadang..aku terfikir..betul ke aku ni 27tahun??

No comments:

Post a Comment