Pages

Thursday, September 10, 2009

sakit jiwa..


aku tak pasti bape lame aku leh tahan kat API tuh..
macam shial jek..
ari2 kene marah..
bukan salah aku pun aku kene marah jugak..
shial betul...cina bangang..
kalau bangsa ko sendiri ko xmo marah pulak..
apesal ko nak lepas marah kat aku pulak?
sebab aku bangsa melayu?
sebab aku budak baru?
bengang betul..
silap2 aku anta surat resign..
biar padan muka korang..
kelam kabut la bos aku tuh..
mane nak jage factory 1..
factory 2 pun banyak problem..
pegi mati la korang..
nak masuk 3 bulan aku jaga factory 1..
bole kira bape hari je aku x kene marah..
shial..
aku benci keje macam ni..
tolongla..
kalau silap aku,aku boleh terima..
marahla bape banyak kali pun..
hati aku leh terima..
tapi..
kalau bangsa ko sendiri yang buat salah..
pastu ko nak lepas marah kat aku..ape kes nih?
ko xde otak ke?
ko marahlah bangsa ko yang b@nGsAt tuh..
apesal nak marah2 aku?
arghhhhhhhh..........
bikin aku sakit jiwa jek..
adehhhhh....


...sori kalau bahasa aku kurang sopan...aku dah xtau nak luah kat sape..sebab sume orang sibuk...

No comments:

Post a Comment