Pages

Tuesday, September 8, 2009

hari ni yang muram..

mendung jek kat luar opis sejak tengahari tadi..
semendung dalam jiwa aku..
xde semangat tul arini nak gi keje..huhu...
tak tau la ape yang tak kenanya arini..
rehat tadi pun aku tido kat surau..
syok jek tido tadi..
baru nak mimpi indah,siren kilang dah bunyik..
dah kul 2 rupenya..
bangun tido ingatkan ade la semangat sikit..
tapi makin tak bersemangat ade la..
nape la aku macam ni..
ape yang merunsingkan aku nih?hmm..
mungkin bukan runsing..
yang sebetulnya adalah keliru..
keliru ape yek?hmm...(ngeluh lagi..)
tahlah..yang pasti rini aku mau tido awal..
mase jumpa Madz tadi pun,dia tegur nape muka aku muram je..
pastu dia ajak buke same..
dia oder ikan siakap masak sweetsour..
alasan--->nak bagi muram aku tu ilang..
thanks abg..
tapi..
sampai sekarang aku masih muram...
hmm..hari ni hari yang muram bagi aku..huhu..

No comments:

Post a Comment