Pages

Sunday, March 20, 2011

1st anniversary..2011

13th 3,2011..that is our 1st anniversary as a husband and wife..ecehh...cakap omputeh pulak..walaupun incik suami kate english aku dah ok tapi aku still suke guna malay language..aku kan anak melayu..hehe...

13 hb tu aku masih kat kelantan..so,tak boleh nak celebrate
anniversary bersama..maka,aku pun plan sendirian berhad nak buat suprise kat incik suami tercenta ku itu untuk celebrate pada hari jumaat,18 hb 3..hermm..pikir punye pikir,aku plan nak ajak incik suami makan kat otel mewah...erkkk..mewah?memandangkan waktu tu tengah2 bulan,aku tukar plan..gi makan 1 restoren yang mewah tak mewah sangat kat jusco bukit tinggi..aku pun tak pernah pergi makan sane..so,atas cadangan si nurul (budak kecik kat opis aku--supervisor) aku pun nak try la..

so,Jumaat yang lepas,aku cakap kat incik suami su
h balik keje awal..sebab aku nak ajak dia gi dating..hehe..masa tu incik suami masih lom tau aku nak ajak dinner kat mane..pas balik keje n lepas solat maghrib,aku terus ajak inick suami gi jusco..incik suami dah pelik..takkan nak dinner kat msD kot..ehehe...sampai je jusco,aku terus contact siti (jiran depan umah aku yang keje kat tgv) untuk ambil tiket wayang..awal2 lagi aku dah suh si siti book kan tiket cite merong mahawangsa tu..lepas tu,baru aku heret tangan incik suami gi restoren tu..

hehe..Windmill restaurant..tempat dia romantik jugakla..ada lilin2 gitu..cahaya lampu pun suram2 jek..incik suami ambil set dinner..ada desert bagai..dan aku ambil ala carte punye..nyum2..makan western food malam tu..nasib baik kat situ takde orang main biola ke ape ke..kalau tak,aku dah request dah..hehe...romantik tak aku?




masa tengah makan tu,incik suami tanya..mana tau tempat nih?hehe...adelah...rahsia...(thanks to nurul coz suggest tempat nih)..lepas makan,kitorang gi jenjalan kat jusco and terus gi wayang..lagipun,aku dah tak larat nak berjalan..penat campur kekenyangan..

next time,celebrate anniversary kat otel pulak yer..kata ku kepada incik suami..hehehe...

to incik suamiku,Mr Madz, aku sangat2 mencintaimu...dunia dan akhirat..semoga ikatan perkahwinan kita ini hingga ke hujung nyawa..ku bahagia di sisimu selalu..i love you,forever..

No comments:

Post a Comment