Pages

Sunday, March 27, 2011

38 minggu..bila nak bersalin nih??

dari tengahari lagi aku dah rasa si kecil nih menyondol2 bahagian bawah perut nih..nak menggosok baju pun kena banyak berhenti2..bila aku baring,lagi la terasa sakit..dengan dia asik bergerak2 dalam perut nih kiri dan kanan pastu mengeras..aduhhaii...selawat memang tak lekang dari bibirku...sampai aku cakap kat si kecil ni...kalau nak keluar,keluar lah sayang...

tapi tadi aku tanya mak aku,dia kate belum lagi nak bersalin...tunggu sampai keluar lendir dan darah..hemm..tanda2 tu belum lagi aku rasa..encik suami dah mula risau..dia siap gi isi minyak kereta lagi kut2 malam ni aku nak terberanak dah..huhu...

pinggang aku pun tak yah cakap la...memang sakit..hari2 aku mintak incik suami urutkan...Alhamdulillah incik suami sudi mengurut aku..tu yang wat aku makin sayang tu...hhehe....

hmm...bila mak aku dah cakap lambat lagi,so,aku takdelah nak risau sgt..hehe...padahal dalam ati sape lah yg tau kan...okla..aku mau rest dulu...nak charge tenaga takut2 aku terberanak pagi kang..huhu...

No comments:

Post a Comment