Pages

Saturday, March 5, 2011

34 minggu..

Minggu ni dah masuk 34 minggu dah..perut asik mengeras je nih..badan pun dah rasa letih sangat..bila berjalan,kadang2 terasa sakit di bahagian bawah perut..senak..si kecil ammaar menendang2..sekarang nih,dah tak boleh jalan laju2..kalau laju2,nanti aku cepat mengah..pastu mula la aku sibuk nak cari tempat duduk..hehe..

kadang2,bila si kecil ammaar ni bergerak kuat,aku mengaduh..incik suami pun dah tak tanya dah kalau dengar aku mengaduh..sebab dia kata dah biasa sangat dengar..agak2,bila aku dah memang betul2 sakit,incik suami nak percaya tak yang aku memang betul2 tengah sakit?huhu..

minggu depan aku nak gi kelantan..besfrenz aku, Uja kawen..akhirnya kawen gak dia..harap2,aku selamat sampai ke sana dan selamat juga kembali ke rumahku...hehe..ammaar,sebelum ammaar lahir,bagi peluang kat mama gi jalan2 dulu ye...hihi..

No comments:

Post a Comment