Pages

Monday, November 26, 2012

1st Experience..

Hari ni, 23 nov 2012 (Jumaat) aku cuti..Kilang aku shutdown sebab haritu dah ganti keje hari Sabtu..Lagipun sekarang dah banyak projek yang dah siap..So, di sebab kan aku pun bosan duk umah, aku ambil kesempatan cuti ni untuk bawa my Prince Ammaar Danish gi Kuala Lumpur naik komuter..dalam kul 9 pagi aku dah sap nak gerak ke Stesen Komuter Port Klang..tetibe mak aku lak nak join..dia ajak gi Sogo nengok2 ape yang sale..
Sudahnya kul 9.40 pagi jugak aku gerak..Kereta aku park depan Balai Polis Port Klang..hahaha..gerenti selamat..

Ammaar yang teruja..

ladies coach..
Tengoklah wajah Ammaar yang teruja sangat tu..

Dah lama aku tak naik komuter ni..dan aku pilih untuk duduk di coach wanita..mula-mula masuk tu aku macam jakun la pulak..selesa nya komuter ni..Ammaar diam je mula-mula masuk dalam komuter..tapi tak lama mane pun diamnye tu...kejap2 berjalan ke sana sini..siap boleh ngorat 2 awek lak tu..awek2 tu pun seronok kena ushar dengan budak kecik nih..siap salam cium tangan lagi masa kitorang nak keluar dari komuter..ishh..ishh...kecik2 dah terserlah keramahanmu sayang...esok besar jangan terlebih ramah yer..mama lesing kang..hehe..

Kat Sogo , aku n my mom terus ke tingkat 7..ada warehouse sale..aku sempat grab sandal Valentino dengan harga rm19 dan sehelai kemeja kerja brand Polo berharga rm35..tu aje yang aku sempat sebab si kecik asyik nak berlari2 sana sini..adoiii..my mom shopping handbag dengan sandal..Shopping tuk raya katanya..sebab nanti masa nak raya dah pening nak pilih sebab banyak yang tak berkenan di hati..yess..sama macam aku..nanti masa shopping raya semuanya tak berkenan..susah tul..

Lepas tu aku ajak my mom gi tengok kain dekat Euro Moda..hermm..takde yang cantik kat mata aku..memandangkan hari dah nak hujan, aku ajak mak aku balik.tapi sebelum tu sempat jugak aku beli 2 helai tudung bawal yang 3 tone tu..then terus kitorang gerak ke stesyen komuter Bandaraya..elok je sampai kat dalam stesyen tu,hujan pun turun dengan lebatnya..huh..nasib kitorang sempat sampai..hehe..

Ammaar makan cikedis

My mom belikan Ammaar cikedis Cheezer tu..so sepanjang perjalanan dalam train tu dia duk makan cikedis tu..sampai klang baru lah dia berjalan sana sini..dan setiap orang yang turun dari komuter tu dia akan lambai..haiii..mesra alam tul anak mama sorang nih..

Akhirnya sampai jugak kitorang kat Port Klang..maka, berakhirlah jalan2 abeskan duit dengan my mom dan Ammaar pada hari Jumaat yang indah itu..hehe..Mama seronok bawa Ammaar sebab Ammaar tak nakal sangat..lain kali mama bawa Ammaar jalan2 lagi yer sayang..kali ni kita ajak papa sekali k..

No comments:

Post a Comment