Pages

Saturday, December 8, 2012

Ammaar Demam..

Hari ni dah masuk hari ke enam Ammaar Danish demam..Dan aku dah tak leh sabar dengan demam dia yang kejap ok dan kejap tak ok..jangan kata aku tak bawa dia gi jumpa doktor..dari hari Isnin minggu ni aku bawa dia gi klinik kesihatan Port Klang..tapi waktu tu demam dia dah kurang sikit..pastu esok lusa nya demam dia on off..dan hari ni aku terus bawa dia gi hospital klang..ambik ko..kena mandikan Ammaar sebab suhu dia tinggi sangat..39 degree tu..

Dan selepas 20 minit, kena jumpa doktor tu balik sebab nak check suhu..Alhamdulillah suhu dia turun jadi 37..kalau masih tinggi , alamatnye tido hospital la aku malam ni..

Balik dari hospital, aku terus lumur air asam jawa kasi kaw2 punye pekat..pastu lumur kat kepala dan badan..dan hasilnya, Ammaar tido lena..suhu dia pun dah  stabil jadi 36 degree..

Kang kul 4.30 nak kena bangun bagi Ammaar ubat demam lagi..tadi doktor suruh bagi ubat demam selepas 6 jam dari buh ubat montot tu..Hmm..aku pun dah mula menguap..mata tak bape mengizinkan untuk aku coret cite lain...oklah...

Good night.

Semoga Ammaar Danish cepat sembuh..Amin..

No comments:

Post a Comment