Pages

Tuesday, April 7, 2009

bEbas..

hooo yeayy!!!

arini aku bebas..bebas dari tekanan pojek tahun akhir yang dah setahun membebankan pale otak aku..arini segalanya dah tamat..viva pun dah setel,tinggal nak kasi touch-up sket repot tu then hantar kat opis..syok gak ar viva tadi..thanks to my supervisor,En Mohd Nazri and my second examiner,Dr Kamal..present tadi pun takde la serius je..banyak sembang2 and gelak2 je..thanks la tuk En Nazri sebab tolong cover aku...hehe..nak belanje ape ek kat En Nazri ni..hihi....Dr Kamal pun..takkan kat objektif pun nak intterupt aku..aiseh..nasib aku ni pro..so,bile dia dah intterupt tu,aku pun tukar je slide..hehe..

apesal Dr Kamal pandang aku semacam tadi?oooo..pelik ek aku xpakai spek?ke sebab anak mataku berwarna coklat?hehe..Dr Kamal siap tanya lagi nak bagi berapa untuk poje ni..of course la A..bila di tanya kenapa dia perlu bagi A,then aku jawab...'sebab repot saya tebal..sebab tu kena bagi A..'hehe..selamber je aku nih..well,aku pun dah lama kenal Dr Kamal..ahh..dia memang macam tu..suke berlawak sikit...

so,aku pun dah kemas barang2 sikit..esok aku nak balik umah..nak lepak2..nak gi dating..nak ajak mak aku gi shopping2...dan yang penting aku nak cuti seminggu..pas ni aku just fokus kat last final year exam je..pastu dah leh konvo...best2..

diam tak diam,4 tahun dah aku kat bumi gersang nih...diam tak diam gak..umo aku pun dah 27 dah..27??ohh noooooo!!!ni nak kene kawen cepat2 nih..

apepun..aku nak wish kat member2 aku yang lom viva tu...chaiyokk!!!kepada cik Farah..all the best k..malam ni kita tengok kasanova XXL sama2 k..dah2..jangan sedih2 tau..hihihi...

No comments:

Post a Comment