Pages

Friday, April 3, 2009

Cenderahati untuk tamu..

Arini aku malas nak hafal ayat2 chanteek aku tu yang bakal dilontarkan masa viva nanti..malas sebab viva aku ditunda ke hari selasa minggu depan..ciss!!punah harapanku untuk pulang ke rumah jumaat nih..Encik Madz..harap bersabar ye..minggu depan masih ade..
Di sebabkan kemalasan itu,aku pun merayau2 tengok blog pasal kawen2 nih..paling menarik sekali kat part cenderahati..comel sangat..antara yang paling comel,beg mengkuang macam ni..

Beg ni boleh la isi gula2 ke..telur ke..comel kan?untuk majlis aku yang xlama lagi..cehwah...aku dah plan nak kasi hand towel..pun lawa gak..macam ni bentuknya..



Aku suke towel ni..unik..aku jumpa dalam blog http://chempakaindah.blogspot.com/.. aku ngat nak masukkan je benda ni dalam beg uncang..dalam beg tu aku letak la telur ngan kepek2..pas korang sume makan telur,leh la korang lap mulut korang guna towel tu..tp aku gerenti korang mesti sayang nak pakai towel tu..kan??hehe..



Pastu aku terjumpa lak cenderahati lain..tp temanya still sama..'towel'..hehe..comel gak kotak berbentuk rama2 yang aku jumpa kat blog http://cenderahatipengantin.blogspot.com/ tp sayangnya dah out of stock lak..dalam kotak tu ade towel..comel kotak tu..hmm..xpela..nanti2 ondeway balik kg kat johor bulan depan,aku singgah kat tangkak..servey2 ape yang patut..dengar2nya orang tua aku pun dah sibuk nak kemas2 umah tu..nak cat la..nak besarkan umah lagi la..aku pun xtau la diorg nak besarkan tang mane lagi..aku rasa macam dah xde ruang dah nak dibesarkan lagi..takkan diorang nak buat 1 tingkat lagi??hemm..

Hari tu..masa kenduri kawen kazen aku,aku ade ajak cik abang aku tu datang..lagipun umah sewa dia ngan umah kazen aku xjauh mane pun..dekat je.so,aku ajakla dia datang makan masa malam berinai kazen aku tu..tapi xsangka lak kehadiran dia malam tu disedari sedara-mara aku..huhu..pas dia balik,mula la diorang sume duk tanya2..ye la..aku menyedari umurku sudah semakin dewasa...sabar ye makcik2 dan pakcik2...duit pun lom cukup lg nih..ade sape2 nak tolong sponsor x??

No comments:

Post a Comment