Pages

Thursday, April 30, 2009

panggilan interview..

pagi tadi kul 8 lebih,henpon ku berbunyi ring..ring..ring..ku angkat ku tanya siapa...ooo..rupe2nya ade panggilan intebiu keje..baru kelmarin aku sent emel kat company tu..arini dia dah panggil lak..

15 minit lagi kul 11 pagi,aku dah terpacak depan kampeni tu dalam keadaan ujan rintik2..baru pas ujan lebat waktu tu..hehe..semangat nih...then,malas nak cite panjang lebar,dia cakap suh tunggu kol dari dia..keje ape tu ek..nak tau?keje sebagai quality engineer..aiseh...quality tu..masa intebiu session tu,dia suh aku wat karangan dalam b.i..tentang ape2 je..so,aku pun bantai karang ayat pasal quality..heheh..nasib baik aku pun baru amik subjek quality..then dia cakap tentu aku minat subjek quality tu..aku sengih ayu je..hehe..sebenarnya dia nak tengok aku leh wat ayat ke tak..tu je..

buat masa ni,aku apply je banyak2...mane yang sangkut tu Alhamdulillah la..ye la,sebagai sorang yang cerdik lagi bijaksana yang memiliki cgpa yang mengkagumkan nih,aku takde la pilih keje sangat..technician pun aku apply(untuk gomen je)..aku harap2..aku dapat keje cepat..nak kumpul duit cepat2 nih sebab jodoh dah menyeru..huhu...

No comments:

Post a Comment