Pages

Thursday, April 30, 2009

enginnyok mad vs enginnyok mas

Dear enginnyok mas,

Gud nite..love u so much..

Regards,
-enginnyok mad-

-->baru baik dari gaduh..huhu..

aku tak penah gaduh dengan dia macam ni..benda remeh je pun..tah tetiba ritu terasa sangat dengan dia..dia pun bukan reti nak pujuk..geram tul masa tu..pastu nak berbaik balik pun,aku yang kene bagitau ape yang kene wat..adoii..aku dah la ego,dia lak jenis lurus....padan ler gamaknya tu..nama je engineer..engineer ke enginnyok..xtau la..huhu..kadang2 nak marah pun xjadi nak marah..kalau aku nak marah je,dia wat muke sedih..muka nak amik simpati..geram tul!!dah aku xjadi nak marah..

pas baik2 semula malam tadi,dia borak tak henti2..macam dah setahun tak borak dengan aku je..aku suh tido,dia kata dia tak nak tido selagi aku tak sebut 'i love u' kat dia..iskkk...ngade tul..manja..sok ari buruh kitorang dah plan nak tengok cite coming soon lak...semalam ngat nak tengok,tapi dah full lak..yang ade kul 11mlm je..last2 kitorang tgk cite bohsia..jangan pilih jalan hitam..cite tu ok la..not bad..tapi malu gak la tengok cite tu..korang nak tau nape aku malu?korang tengok la dulu cite tu ok..nanti korang tau la..hehe

No comments:

Post a Comment