Pages

Tuesday, July 7, 2009

Bawaku terbang..

badan dah letih..mata dah layu..tapi nape otak nih masih ligat berfikir?adakah penyakit xleh tido yang selalu terjadi pada aku dulu berulang kembali?

tadi tengok transformer dgn dia..best la jugak walaupun aku tak paham..kihkihkih..'tu la..lain kali tengokla yg 1st punye..'kate Mr. Planta kepada aku..iskk..dulu2 xde sape nak ajak tengok..huhu...

hmm...aku rasa aku rindukan dia..kenapa ek..baru je tadi jumpa..baru je tadi sembang2 dengan dia..ermm...yang,sok nak jumpa lagi tak?nak date macam tadi tak?gi makan..minum...huhu...rindu la..

dia pun dah tido agaknya..takpelah..aku pun nak try tido jugakla..sayang..bawaku terbang yang...huuhu..terbang ke awan biru..macam lagu nih...

' kamu yang bawa ku terbang
kamulah jua yang membawa cinta
ke jalannya..
kamu yang bawa ku terbang
ke bintang kejora cinta kita
kekal untuk selamanya..

kita berdua kian bermesra
rindu semakin membara
kita berdua bermain kata
pasang surut tak endah..'

--> To 'M'...aku sayang kamu...ku tak pernah terfikir akan bertemu denganmu..bertemu,berkenalan dan akhirnya menyayangimu..tak terniat di hati ini untuk menyakiti lalu mengecewakan hatimu..percayalah sayang,aku menghargai perasaan yang Allah kurniakan ini..dirimu ada di hati ini..maafkan aku andai aku terlanjur melukai hatimu..

No comments:

Post a Comment