Pages

Thursday, July 2, 2009

rindu giler..


tah apesal tah..tetibe aku rindu sangat2 kat membe2 usm dulu..arghh..memori2 indah,suka dan duka kembali bermain2 dalam fikiran aku..maka,jiwa aku menjadi sayu...alangkah bahagianya kalau masa boleh berputar kembali...

dek kerana rindu,aku buka 1 persatu gambar2 yang ada dalam hard disk laptop aku nih..hard disk yang sarat dgn pelbagai sampah..sampah masyarakat...huhu..kenangan yang paling best sekali masa kat genting highland..kenapa aku cakap dia paling best?semuanya kerana percutian tu dapat mengumpulkan kitorang seramai 13 orang yang hampir penuh 1 bas..ahaha..walaupun ada yang x gi dengan alasan yang tersendiri,tapi kitorang memang enjoy waktu tu..tu la orang selalu cakap..time belajar la yang paling best sekali..bile dah abes belaja,dah tak merasa dah nak bersama macam tu..memang betul pun..sekarang bile aku dah start keje,mana ade masa nak enjoy2 macam dulu..ada tak ade pun,kitorang akan berkumpul bile ada sape2 yangkawen nanti..time tu je la dapat jumpa balik...

hati aku pun dah makin sayu..aku rasa,sebelum aku jadi lebih parah,eloklah aku tutup gambar2 ni dan main game...hehe...

to all my frenz....farah,ekin,kia,effa,mektot,shahadah,wani,fiza,fizash,sara,sarah,dyna,aimi,nurul,sol, dan kawan2 yang lain...i miss u all..semoga kita dapat berjumpa lagi...


No comments:

Post a Comment