Pages

Wednesday, July 15, 2009

continue study??

semalam aku saje berjalan2 ke website uitm shah alam..hemm..aku tengok2 fakulti yang ade kat uitm tu..dan aku tertarik kat bahagian postgraduate..aku pun klik...

ade kos network la kat situ..under fakulti science n technology kalau tak silap..coursework lak tuh..hemm..menarik..pointer nak 2.75..kalau ade research punye kan lagi best..leh keje ngan lecturer tu sambil wat master..

ade 2 kos yang aku rasa berminat..satu network,dan kedua telecommunication..lalu,aku menyuarakan hasratku pada dia..alih2 dia pun nak wat master gak..jomla kite wat sesame,nak?huhu..

nak gi kat Usm,jauh la pulak..kalau kat sane,dah kenal lecturer..mintak tolong pun senang..hurmm...nantila aku pikir2kan..InsyaAllah aku akan wat master..kalau aku x dapat sambung,aku harap anak2 aku dapat teruskan niat aku...cehwah..

1 comment: